الثلاثاء، 7 يناير 2014

47

الوقت بيعدي بسرعة :))

التفاصيل كتير كتير.. والزحمة مالية الدماغ والصورة فعلا خلاص اكتملت.. هنخش من باب الشقة نشوف ايه؟ كنا لسة بنقول امبارح وبنضحك.. أنا بقولك: عاوزة عينيا تقع ع الحاجات المريحة أول مادخل من باب الشقة عشان كدة هحط كذا وكذا في الوش واللون الكذا هنا.. وبعدين حسينا ان احنا هنحط كل حاجة تقريبا في وش الباب :D فانت قلتلي انتي تقريبا هتجيبي الأوضة كمان تحطيها قدام الباب عشان ننجز :)))

لازم هيكون في أزرق واخضر كتير.. وستاير مريحة للنظر.. وكركبة حلوة مقصودة مش كركبة زحمة.. كفاية زحمة بقى كفاية علينا الدنيا.. البيت لازم يكون أقل ازدحاما..

حاجات كتير حلوة بتحصل..

المشكلة بس ان انا لما ببقى مقفولة من أي حاجة الدنيا بتقفل في وشك، وانت كمان لما بتبقى مقفول من حاجة الدنيا بتقفل في وشي.. دة في الحقيقة صعب تفاديه، احنا مش عرايس ماريونيت وهنفضل نتعب ونزعل، آه بيبقى نفسنا دة مايحصلش بس بيحصل.. ولازم يفضل في حجمه: يوم وعدى وخلاص

بقول في بالي لما نكون سوا متهيألي هتكون كل حاجة أسهل، إمكانية فك شفرة الخنقة بحضن كبير موجودة.. إمكانية تشغيل مزيكا عالية فجأة والرقص الكوميدي الأبله موجودة بردو :D ساعتها هتروح مني فين؟ مش هسيبك إلا لما تفك فعلا :)

لكن المواساة البائسة بتاعت الموبايل دي مؤذية أساسا.. بموبايلي اللي بيراستر كل 5 دقايق والشبكة اللي لازم تقف انتباه في حتة معينة من الشقة عشان تلقطها.. كل دة عشان نكلم بعض كلمتين بس! أم الإرهاق.. لو كان الجواز متعب في مليون حاجة، فكفاية انه هيرحمنا من مأساة التليفونات..

وكما أقول دائما: بكرة تروق وتحلى.. ولو كانت وحلة :))

بي اس: هااانت، فاضل 47 يوم