الخميس، 2 يناير 2014

53

معرفتش أكتب امبارح.. معنديش نت في البيت اليومين دول :))

أنا زعلانة جدا من حاجات كتير.. مش عارفة استمتع للآخر بالوضع الراهن، في حاجة في منتصف الصدر كدة بتوجعني، بتنقح عليا بالليل و ببقى عاوزة أسترسل في العياط، بس معنديش الأوبشن دة.. عشان لو عيطت كتير هصحى عنيا مبقللة ومصدعة ومش هعرف اروح الشغل..

بيصعب عليا نفسي لما ألاقيها متورطة في موقف مكنش قصدها تعك فيه، مش كل الحاجات ينفع نهرب منها، دي معلومة مؤسفة.. هتعك وهتضطر تواجه العك بتاعك وتشوف هتتنيل تعمل فيه ايه

محدش يفهم غلط، العك مش مابينا لا سمح الله :)) ربنا مايجيب عك.. بالعكس، بلاوي الحياة دي هيا اللي بتقربنا من بعض أكتر، وجودك في الحياة هو اللي بيفضل يثبتلي ان أنا مش سيئة لهذه الدرجة..

بفضل أكلم ربنا في سري و أحكيله كان قصدي ايه.. أنا عارفة انه عارف من غير ماقول، ببقى محتاجة أقول بردو.. وفي وسط الفضفضة أقوله: يعني يارب لو مكونتش صحيت يوميها كان الموضوع كله اتحل وخلاص؟

يارب.. ماتطفيش فرحتنا لأي سبب، ابعت تساهيلك وطبطبتك، حلها من عندك عشان أنا مش حمل أكتر من كدة :)

وشكرا ان حجازي بخير، احميه وحافظ عليه.. وحافظ على حياة حلوة نفسنا نعيشها سوا.. آمين


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق